1. BESTILL REPARASJON VIA VÅR  TA KONTAKT                                    din ønskede reparasjon på TA KONTAKT. Er du i tvil om hva feilen på din enhet er, kan du bestille en diagnose.
  2. SEND DEN ØDELAGTE ENHET TIL VÅR ADRESSE Bestill og betal reparasjonen på hjemmesiden. Etter et kort øyeblikk skal du motta en ordrebekreftelse med ett ordrenummer, som skal skrives på pakken.
  3. ETTER MOTTAGELSEN HAR VI REPARASJONSTID PÅ 2-5 ARBEIDSDAGER

    Pakk enheten forsiktig og send den til den følgende adresse

    IVAR ROGNLI Ole A Rustens vei 8 9325 Bardufoss

    Hvis du skal levere pakken ved personlig oppmøte, på samme adresse.

  4. MOTTA DIN ENHET - SOM NY

    Når din enhet er reparert og funksjonell, sendes den tilbake til adressen som du hadde bestemt i opplysningene ved bestilling. Du vil også motta ett sporingsnummer, så du kan følge med forsendelsen da den blir sendt tilbake.

    Leg ikke noe ekstra tilbehør som opladere, SD- eller SIM-kort. Du er selv ansvarlig for å lage backup av din data.